Pri nákupe tohto produktu získaš 0,38 € na tvoj účet vo forme kreditov. Tie môžeš použiť pri ďalšom nákupe alebo si ich odložíš na neskôr.
01271
Nový
viac ako 100 ks skladom ks skladom
Pozor: Posledné kusy na sklade!
Dostupný dátum: 01.01.0001
Popis:
Šálka na espresso vysokej akosti v kombinácii so zaujímavým dizajnom. Ulahodí nie jednému oku zákazníka. Šálky sú nielen praktické ale sú aj vhodným doplnkom do každej domácností. Stačí si už len vybrať.
výška: 5,8cm
objem: 150ml
priemer podšálky: 14,5cm
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Plynutím času sa porcelán pomaly stal synonymom kúzelných momentov, prestíže, úcty a to všetko v kombinácii s jemnou eleganciou. V súvislosti s nezameniteľným talianskym štýlom sa porcelán stáva synonymom pre Ancàp. Zakladateľom spoločnosti bol Giuseppe Boschini, renomovaný expert a znalec na trhu s porcelánom sa stal producentom porcelánových produktov v...
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Krásna a originálna šálka Verticcio z kvalitného hrubostenného porcelánu navrhnutá pre dosiahnutie toho najvyššieho pôžitku z lahodnej kávy.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.
Názov značky LOVERAMICS vznikol z "lásky ku keramike". Jedná sa o značku, ktorá je tvorená skupinkou vášnivých ľudí, ktorí zdieľajú jeden cieľ, a to vytvárať krásne, praktické a k tomu cenovo dostupné produkty.